Λογισμικό

Γνωρίζουμε την μηχανογράφηση των επιχειρήσεων τόσο καλά, ώστε να είμαστε σε θέση να επιλέξουμε με σιγουριά τα καλύτερα CRM συστήματα της αγοράς.
softone
epsilonnet
singular

Semantic Core

Sed condimentum ante ac quam varius pretium. Nunc ornare laoreet augue et elementum. Phasellus enim libero, blandit vel sapien vitae, condimentum ultricies magna et.

Phasellus justo ligula, dictum sit amet tortor eu, iaculis tristique turpis. Mauris non orci sed est suscipit tempor ut quis felis. Praesent pellentesque at metus eget luctus. Mauris in sem id sapien porta consectetur a sed orci. Donec vitae condimentum mauris, at viverra mi.

Mauris congue sem a turpis tempor, eu bibendum magna dapibus. In malesuada. Ligula id condimentum hendrerit, metus tortor tristique quam, ut facilisis tortor purus non nisl. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

Phasellus justo ligula, dictum sit amet tortor eu, iaculis tristique turpis. Mauris non orci sed est suscipit tempor ut quis felis. Praesent pellentesque at metus eget luctus. Mauris in sem id sapien porta consectetur a sed orci. Donec vitae condimentum mauris, at viverra mi.

Mauris congue sem a turpis tempor, eu bibendum magna dapibus. In malesuada. Ligula id condimentum hendrerit, metus tortor tristique quam, ut facilisis tortor purus non nisl. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

Mauris congue sem a turpis tempor, eu bibendum magna dapibus. In malesuada. Ligula id condimentum hendrerit, metus tortor tristique quam, ut facilisis tortor purus non nisl. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

Αυτοματοποίηση διαδικασιών

Η χρήση ενός λογισμικού Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) αποσκοπεί στην διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με τους πελάτες της και συντελεί στην εξοικονόμηση πόρων και χρόνου.
1
Επιχείρηση

2
Πελάτες

3
Επικοινωνία

Χαρακτηριστικά CRM συστημάτων

Λήψη Αποφάσεων

Οργάνωση των τμημάτων της επιχείρησης & λήψη αποφάσεων βασισμένων σε αξιόπιστα στοιχεία

Κοινή Πληροφόρηση

Κοινή διαχείριση της πληροφορίας σε κάθε επικοινωνία με τους πελάτες της επιχείρησης.

Επικοινωνία

Η επικοινωνία με τους πελάτες βελτιώνεται, επιταχύνεται και γίνεται αποδοτικότερη.

Άμεση Ενημέρωση

Άμεση ενημέρωση για όλα τα θέματα των πελατών, οικονομικά στοιχεία, προωθητικές ενέργειες, ειδικές προσφορές κλπ.

Ενέργειες

Αποτίμηση και απολογισμός για έγκαιρη αντίδραση και διορθωτικές ενέργειες.

SEO Audit

Sed condimentum ante ac quam varius pretium. Nunc ornare laoreet augue et elementum. Phasellus enim libero, blandit vel sapien vitae, condimentum ultricies magna et.
We do play a lot, but we also work hard and like to challenge ourselves with proposing new projects that will further better our skills and connect us as a team. We value continuous education and professional growth, encourage attending conferences as well as hold internal lectures.
We do play a lot, but we also work hard and like to challenge ourselves with proposing new projects that will further better our skills and connect us as a team. We value continuous education and professional growth, encourage attending conferences as well as hold internal lectures.
We do play a lot, but we also work hard and like to challenge ourselves with proposing new projects that will further better our skills and connect us as a team. We value continuous education and professional growth, encourage attending conferences as well as hold internal lectures.

Δωρεάν Demo στον χώρο σας.

Ξεκινήστε την οργάνωση της επιχείρησης σας με τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη.

Ισολογισμοί [ 2014 – 2015 ] | MANUAL
© 2015 beyond.net.gr
Produced by etouch
Η ΓΓΠΣ Αλλάζει Το Πρωτόκολλο Επικοινωνίας
Στα πλαίσια της διαρκούς ενημέρωσης για την εύρυθμη λειτουργία των εφαρμογών σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ΓΓΠΣ από 5/12/2016 υιοθετεί το πρωτόκολλο επικοινωνίας TLS 1.2 στα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου Οικονομικών.
Άνοιγμα νέας χρήσης στο μηχανογραφικό σας σύστημα.
Όπως κάθε χρόνο, κατά το κλείσιμο της χρήσης και το άνοιγμα της νέας, απαιτείται η εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών στο μηχανογραφικό σας σύστημα, καθώς και η λήψη αντιγράφων ασφαλείας τόσο της εφαρμογής όσο και των ψηφιακών υπογραφών και οι εργασίες μεταφοράς υπολοίπων (πελατών, προμηθευτών και ειδών αποθήκης), πράγμα που μπορεί να πραγματοποιηθεί σε δεύτερο χρόνο.
Beyond
Λόγω προβλήματος στο τηλεφωνικό μας κέντρο, μπορείτε να μας καλείτε στα 2117152024 και 2109948365.